Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2013 11:22 - С утвърдени традиции далеч не се стига
Автор: universalnite1neo Категория: Хоби   
Прочетен: 7672 Коментари: 10 Гласове:
57


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Дойде момент за споделяне на нещо още по-шокиращо за всички , които залагат на традициите .
   Няколко пъти ми се е налагало да посетя траурни церемонии . Понеже чакрите ми са активирани отдавна , виждам неща , които показват колко илюзорно може да бъде в триизмерното пространство . Например - докато другите подсмърчат около тленните останки на заминалия си , аз виждам как етерникът се отделя от физиката - прилича на изпарение от мъгла. И понеже го наблюдавам с интерес на изследовател , за останалите ( омагьосани от физическото ниво ) изглеждам безчувствен . Традицията ги кара да са тъжни и да не могат да проумеят , че всъщност заминалия си би се почувствал къде по-добре , ако те изпращаха положителни мисли към неговата същност . Oстава открит въпроса - да бъде ли следвана все така традицията или да се направят лични опити , за да се проникне през завесата на илюзорното внушение ? 



Гласувай:
60



1. buenogan - Добър въпрос Нео! Наистина трябва ...
21.06.2013 12:54
Добър въпрос Нео! Наистина трябва да си отворим очите за тези неща, те не са просто плод на нечия фантазия, а реални и се опитват по всякакъв начин да ни покажат, истината. Продължавай в същия дух :)
цитирай
2. universalnite1neo - Ре 1. buenogan
21.06.2013 12:57
:) да , ти ме разбра добре , защото когато сме отворени за въпросните явления получаваме далеч по -панорамна картина за това, което реално се случва с нас и около нас . Поздрави !
цитирай
3. compassion - поздрав и от мен
21.06.2013 15:04
да, прав си
цитирай
4. svoboda64 - Ако чувствата са искрени, няма проблем -;)
22.06.2013 00:13
Естествено е да скърбим за този, с когото "се разделяме"...
Проблем е, ако се прави "заради ритуала". Лично аз разделям традиция от ритуал -;)

И ще споделя нещо, което е много лично. Когато баща ми почина, скриха от мен, защото бях в 8-мия месец бременна и близките ми се страхува за "идващия живот", а не за "отиващия" си. Но, очевидно баща ми искаше "да зная" и ми го изпрати като "сън", който трябваше да разгадая, намирайки "най-слабото звено" в съзаклятието за мълчание...

Така че, от една страна, разбирам какво искаш да кажеш, от друга - а дали пък близките ни не искат "да бъдат оплакани", защото така показваме почитта си към тях?! Разбира се, не приемам ексцесиите в "плакането по мъртвите", отказването от живота, само защото някой ни е напуснал... Но традициите ни правят това, което сме -;) Тяхното "рязко напускане"... ни обрича на онзи хаос, в който в момента се намираме -;))))
Поздрави!

цитирай
5. tera - Кой може да знае дали
22.06.2013 00:56
"заминалия си би се почувствал къде по-добре , ако те изпращаха положителни мисли към неговата същност".

Подобно твърдение е също вид недоказана демагогия, каквито са и утвърдените траурни ритуали. Ерго - това си е само чешане на езиците да се твърди нещо подобно.
цитирай
6. diadokolio - Наложено е скъсването на връзката!
22.06.2013 07:16
Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за трудната и забранена тема!
Първи получавам информацията, че някой е починал, за да бия камбаната.
Каква е предисторията?
Далечната 1964г., преместиха ни в апартамент, за да съборят къщата и да строят блок. Само след два месеца почина баба ми, защото не можа да се подчини, че няма вече двор. Беше тясно и вечерта спах в стаята с ковчега. Сутринта се опитах да разкажа на баща ми, че майка му(моята баба) е говорила с мен. Не, не ми повярва, а после две години ме лекуваха от сомнамбулизъм с реза от крава.
Запомних заръката от баба си-"...дворът ще те спаси!".
Цели 20 години ми изпращаше изпитания съдбата, а през 1997г. ме съобщиха страшната вест.
Сънувах баба си, станах и изтеглих заем, купих си къщата и се преместих, за да си изтлея сам и да не им преча.
Чудото стана, градината ми вдъхна живот, повериха ми селският Храм и къпането на починалите.
Оплаквачките са наложени, за да се прекъсне връзката с починалия, неговите съвети и помощ в трудни моменти.
Много съм внимателен, когато предавам напътствията от починалия, защото го приемат за лудост.
Да, всичко е енергия, която не се губи, а трансформира.
Днес е ден за контакти-"Черешова задушница", само след час ще отворя храма и ще ми говоря за добрите спомени.
Да, това ще бъде забранена тема, за да се прекъсва връзката!
Мола Ви,
Да ме извините, ако съм прекалил с личните си опитности!
Приятни почивни дни!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
7. drakulla - Известно е,
22.06.2013 11:53
че траките са изпращали починалите с радост. А ние сме техни потомци.
цитирай
8. universalnite1neo - Ре 4. svoboda64
22.06.2013 12:48
:) Привет !
Мога да разбера твоето становище , защото освен друго се базира и на лична опитност ( за разлика например от коментар 4, написан за едното участие ) . Основен извод от това е, че вида изпращане зависи и от индивидуалните качества на заминали и изпращащи . Или казано с други думи - всеки случай е уникален по себе си .
цитирай
9. universalnite1neo - Ре 6. diadokolio
22.06.2013 12:52
:) За мен бе интересно да прочета Вашия опит . Да , всеки ритуал има скрити програми , както е в упоменатия случай с оплаквачките . И най-хубавото е , когато човек с тези опити успее да стигне до изводи , с които да си докаже ... Но този път не е от лесните , защото винаги може да се получат изненадващи ситуации , които да нямат обяснение от логическата гледна точка . Поздрави !
цитирай
10. universalnite1neo - Благодаря на compassion и drakulla ...
22.06.2013 12:55
Благодаря на compassion и drakulla за споделеното :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: universalnite1neo
Категория: Хоби
Прочетен: 1931983
Постинги: 148
Коментари: 2421
Гласове: 10700
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930