Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2012 10:33 - Монологът на отшелника
Автор: universalnite1neo Категория: Хоби   
Прочетен: 9899 Коментари: 7 Гласове:
59


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
… Преди много години бях известен военачалник . Когато потеглих за поредната война начело на армията , оставих любимата с бъдещото ни дете в утробата й . В поредната от битките бях ранен тежко . Бях взет в плен . Близо 20 години служих като роб на пленилите ме . Това ме накара да осъзная преходността на човешката слава и могъщество . Много пъти съм искал да сложа край на живота , но мисълта за любимата ме връщаше настойчиво към него , колкото и мизерен да бе за момента . Когато най-после успях да избягам и се завърнах , разбрах, че тя вече не е на този свят . Малко след заминаването ми на война се е омъжила за мой приятел , а по-късно родила син . Това ме накара да прозра и преходността на човешката любов .

   Едва когато обвивката е съвсем празна отвътре , тогава става годна за съд . Същото се отнасяи за нас , хората . Чак след като се изпразним от всички свои суетни надежди , дребнави желания и лелеяни заблуди, можем да служим на околните . Но всеки ще го осъзнае вероятно с напредъка в изживяванията .

   А сега е най-добре да ме забравите . Докато в даден момент отново изплувам в съзнанието ви . Защото , въпреки че за непосветените съм едно бронзово огледало , в което обикновено разбиват главите си , за истински търсещите съм врата , през която винаги биха могли да влязат или излязат …. 

image



Гласувай:
60


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. veilet - Съдържателно!!!
01.11.2012 11:48
Както винаги, не изменяте на стила си и ни предоставяте тема за дълбок размисъл. Благодаря!!!
цитирай
2. universalnite1neo - Ре 1. veilet
01.11.2012 11:54
:) Привет !
Да, това е предпочитан от мен стил , макар и да съм писал по-пространно в други етапи от живота си .... Поздрави !
цитирай
3. miaa - Поздравления, Нео Нула! Наистина:))
01.11.2012 12:24
Преходността е присъща на човешката природа! Ние хората се стремим към мечтите си, но малцина от нас, успяват. Само тези, които са любознателни,усъвършенстват се , преодоляват трудностите в живота си и остават с чисти сърца!
Хареса ми, постинга и си позволих да го сложа, в моя блогрол.
Предварително ти благодаря!
Хубав и усмихнат ден:)))
цитирай
4. universalnite1neo - Ре 3. miaa
01.11.2012 13:08
:) Привет , Миа !
И все пак .... Ако винаги ни се удаваше да осъществим изцяло желанията си щяхме да изпитваме пагубното чувство на преситата...
Приятен ден от мен ! :)
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - Господи, Нео!
01.11.2012 20:07
Исках да гласувам положително - ако аз ти сложих този "минус" - дължа извинения. Напълно неволно! Есето е прекрасно.

Надявам се, това е метафора, послание, но не е вярно, че трябва да те забравим!

:) Не съм съгласна, само с едно - с преходността на човешката любов. Не мога да се съглася, извини ме. Казвам ти го от опит. :) Любовта е най-устойчивото и нетленното, което познавам.
цитирай
6. universalnite1neo - Ре 5. malchaniaotnadejda7
01.11.2012 20:20
:) Привет , Надя !
Изобщо не го мисли за минуса - смятам , че не е от теб , но дори и да е станала грешка - какво толкова ? По-важно е впечатлението ...
За човешката любов има сигурно колкото хора, толкова и мнения . Да приемем , че изказаното от мен е на база свои преживявания и наблюдения , заради което е в реда на нещата да не съвпадат с тези на други .
Благодаря ти за вниманието ! :)
цитирай
7. malchaniaotnadejda7 - :) Аз ти благодаря.
01.11.2012 20:43
Нека ти подаря едни отломъци, фрагменти... хаотични и незавършени неща. Но нали казват, хаосът раждал истините.:)

Времето не съществува
извън нас -
ние сме единственото
доказателство.

Ако човек спре да копнее за една любов след смъртта на любимия или след раздяла, значи, не е била любов, а нещо друго.

Светла и радостна вечер, Нео!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: universalnite1neo
Категория: Хоби
Прочетен: 1921057
Постинги: 148
Коментари: 2421
Гласове: 10700
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031