Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2011 11:22 - Към финализиране на играта-илюзия
Автор: universalnite1neo Категория: Хоби   
Прочетен: 11186 Коментари: 14 Гласове:
51


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Страданието и самотата могат да ви направят силен и невъзмутим. Необходимо е само да се разчетат интуитивно преживяванията, които сте имали ...


   Нееднократно съм споделял, че инкарнираното съзнание на тази планета обитава в условията на затворен цикъл, известен като Самсара. В какво с няколко думи се изразява този цикъл : раждане - остаряване - болести - физическа смърт ... и отново същото ! Това е най-опростен поглед ; разбира се конфигурациите са по-сложни. След множество размисли и наблюдения успях да изведа един общ знаменател, под който протичат преживяванията с условие да са част от Самсара - това е активния начин на живот с опция за "изкачване" в пирамидалната структура на социума. За ниските и средни нива на инкарнация е напълно в реда на нещата да следват този шаблон , а и те са преобладаващи на Земята . Затова няма да се спирам върху тях , още повече , че всеки има паралелно съществуващи такива инкарнации. 
   По какво да познаем , че вече нямаме желание да обитаваме Самсара ? От моя опит съм установил няколко сигурни признака : желание за усамотение , висока степен на търпимост , смирение пред обстоятелствата - резултат от прозрението, че те са програмирани от Висшия Аз. Ако се занимавате с медитация има и още по-добри резултати : енергийна икономия, прочит на Акашовите записи. При осъзнаване от гледна точка на чистия интелект вие започвате да виждате своя обстоятелствено протичащ живот не като затвор, а като даденост, която ще ви помогне да излезете успешно от затворения цикъл.
   Имам една ключова инкарнация като отшелник, в която суровите условия на живот се оказаха мой голям помощник, за да установя стабилна връзка с моя Висш Аз. Когато тази връзка е слаба или липсва, доминира постъпващата информация от 5-те сетива. Но в техния обхват тя е манипулативна и оставя вибрациите на съзнанието в ниските честоти. Когато възстановите връзката си с Висшия Аз, където вече има панорамен поглед върху ситуацията, установявате в какъв затворен кръг сте вкарани. Започват процеси по прекъсването на връзки с хора, невибриращи на вашата честота.
   Същевременно ставате "отворен" за прозрения. Това е естествен етап от периода на излизането ви от цикъла. Други характеристики тук са доброволното самоограничение и безразличието към т. нар. "светски живот". Съвсем естествено не се нуждаем от нечия компания, понеже сме установили, че когато правим нещо, ни ръководи някаква привидно "непозната" сила. Но в нея няма нищо тайнствено. Всеки, който някога е правил нещо със сърце, познава тази сила. Трябва да й се довериш и да не задаваш въпроси.


   Знанието е като дървото - има горчиви корени, но и сладки плодове !


image
 



Гласувай:
51



1. virgo - Не са важни външните събития, а това, което се случва в Дълбините на "човека"
15.12.2011 12:25
Късните етапи на Играта затрудняват решенията за излизане от нея. Има толкова много "изкушения" - материални и не (все прийоми на матрицата). Иска се много силен дух за да скъсаш с тях.
Искам да допълня нещо: в този финален етап на Играта е много важно да си припомним, че всичките ни инкарнации напредват едновременно. Което означава, че както те ни помагат на нас, така и ние помагаме на всички инкарнации на нашия Висш Аз. Висшия Аз, на който предстои да завърши Играта е в Баланс. Желанието да знаеш повече за себе си и този Баланс е една от причините да съществуват тези Игри. Пожелавам на всички достигнали до Финала на Играта да я завършат и продължат отвъд. Благодаря ти братче за споделеното. Гуш <3<3<3
цитирай
2. gkoparanska - Привет Нео,
15.12.2011 12:49
това, до което аз съм достигнала е , че връзката с Висшия ни Аз винаги е съществувала, но не е била чиста. Самото "осъзнаване" представлява процес, при който тази връзка се "прочиства" докато стане свободно протичане на информация и в двете посоки. Много ми хареса откровението ти. Благодаря!
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - "Всеки, който някога е правил нещо със сърце, познава тази сила."
15.12.2011 12:53
Здравей, Нео! "Страдание и възторг"... Мислих за страданието тази сутрин и го откривам при теб. Ако не те убие, то определено те прави по-силен. Ставаш по-силен, когато може да помогнеш на повече хора, когато личното не е на преден план. Хубаво си го казал, благодаря ти!
цитирай
4. universalnite1neo - Ре 1. virgo
15.12.2011 14:23
:) Привет , сестриче !
С тези думи си развила нещо, което съм казвал преди , а то е : в този период е желателно да призовеш всичкия си опит от други инкарнации , за да преминеш успешно през всичките изпречили се пречки . Гуш и от мен <3<3<3
цитирай
5. universalnite1neo - Ре 2. gkoparanska
15.12.2011 14:26
:) Привет !
Права си , но никак не е лесно да се изчисти от тези пластове обусловеност , които идват от триизмерните изживявания . Важното е , че след опит-грешка идва и точния момент :) Благодаря ! :)
цитирай
6. universalnite1neo - Ре 3. malchaniaotnadejda7
15.12.2011 14:29
:) Привет , Надя !
Разбира се , това е стара истина ! Както и тази , че колкото по-напред вървиш по пътя , толкова по-самотен ставаш , понеже другите започват да спират поради умора , материална изгода или нещо друго ... Поздрави ! :)
цитирай
7. malchaniaotnadejda7 - 6. universalnite1neo
15.12.2011 19:12
:) Здравей, Нео! Според Джордж Бърнард Шоу, "Свободата значи отговорност. Ето защо мнозина се страхуват от нея." Тази мисъл ми припомни твоят постинг.:)


цитирай
8. universalnite1neo - Ре 7. malchaniaotnadejda7
15.12.2011 19:23
:) Добре казано , Надя ! Всъщност универсалното значение на свободата и отговорността доста се различават от това, което е емитирано в затворения цикъл. Тук положението ми прилича на "пълна безотговорност" ... Благодаря ти за мисълта на Шоу ! :)
цитирай
9. diadokolio - Суровите условия ми помотнаха!
15.12.2011 19:59
Добра да е вечерта Ви,
Благодаря Ви, за насочването!
Грабна ме изречението-"...суровите условия на живот се оказаха мой голям помощник...".
Проблемът ми бе сериозен, зет съм, тъстът и тъщата настояваха да приема болнично лечение, но рискувах с приятели и се пренесох в крайна къща, в близко село. Много си вярвам. Бавно и внимателно започнах с експериментите от 162 книги. Математик съм и винаги съм вярвал в таблиците, които дават възможност за изводи.
Тишината, спокойствието и работата в градината ме възродиха.
Вече съм здрав и очаквам посещенията на внуците, а щях да ги пропусна, ако си бях оставил живото в чужди ръце.
Сигурно щяха да ме закрепят, но сега съм свободен, без часовник и работно време, а много работа, която прави другите щастливи.
Доставя ми удоволствие да съм полезен и приемам благодарността им, без да ги обиждам- "...а ма нямаше нужда..."
Приятна вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
10. universalnite1neo - Ре 9. diadokolio
15.12.2011 20:24
:) Благодаря за споделения опит , дядо Кольо ! Радвам се за Вас , че усещате разликата между предишния начин на живот и този сега . Желая успех от сърце ! :) Приятна вечер !
цитирай
11. monaliza121 - Здравей, Нео!
16.12.2011 13:03
Твоят период, като отшелник ми напомни книгата на Казандзакис "Последното изкушение на Христос"и по-точно моментът на неговия пустинен период. Но при теб ме смущават "процеси по прекъсването на връзки с хора, невибриращи на вашата честота". Изграждането на стабилна връзка със собствения си висш Аз означава ли пълна изолация от тези, които са в ниските и средни нива? И ако е така, къде остава идеята за влияние на по-висшите духом върху по-нисшите?
Имам още един въпрос. Първо ще се извиня за невежеството си и ще попитам, може ли сънят да е паралелно съществуваща инкарнация или част от нея?
Поздрави!:))
цитирай
12. universalnite1neo - Ре 11. monaliza121
16.12.2011 20:50
:) Привет , Мона Лиза !
Благодаря за това сравнение с творбата на Казандзакис - има сходства , както и някои разлики с моето отшелничество :)
За прекъсването на връзките имам предвид не някакво високомерно отношение към по-ниските нива на инкарнации , по-точно това е енергийно несъответствие , което се е получило в резултат на осъзнаване . Имам доста примери с прекъснати връзки ... Дори някои продължителни връзки приключват, когато единият партньор избере да поеме по пътя на новото разбиране, а другият - не. Хора, които винаги са имали много общо помежду си, внезапно стават като непознати един за друг. Те буквално са на различни вълни. Веднъж като единият партньор започне да реагира на промените и да върви в крак с тях, подтиците на неговия вътрешен Аз ще са далеч по-силни от желанието му да запази една връзка, колкото и много да обича партньора си. Някои ще си тръгнат за дълго, за да следват своя път, други ще се разделят за добро.Но когато и двамата партньори изберат да следват честотите, тяхната връзка ще стане още по-здрава и ще се развие на ново ниво и разбиране за любовта. Виждам как естеството на връзките и ситуациите в семействата така и така се променят.
Сънищата разделям на 2 вида - осъзнати и неосъзнати . При втория вид не може да се говори за истински картини от друга , паралелна инкарнация , в това състояние съзнанието е подложено на много внушения - било от астрални същества, било от други източници . В осъзнат сън положението вече е друго - белег за това е , че не си пасивен, а с мисълта си можеш да променяш създадената ситуация в съня . В такова състояние е възможно да получиш информация за паралелно съществуващи инкарнации , така получих и как изглежда физическия ми облик като отшелник, който не се различава много от този тук и сега ! :)
Поздрави и благодаря за добре избраните въпроси ! :)
цитирай
13. panazea - *
16.12.2011 21:15
Ч______________________.....*....._______________________Б Е______________________.....#....._______________________Ъ С____________________.....#S#.....______________________Д
Т______________....."#:._.:#S"##:._.:#.....________________Е
И_____________....." "#:._.:##"S#:._.:#"......______________Т
Т______________.@..."####"S##"####"..@.._____________Е А__________....."#:.____.:#"###"#:.____.:#"......__________Щ
К___________....."###O####S"####O####"......_________А О__________....."&:.__"#S##"###"S###"__.:&"…...._______С Л_________....."###S###""#D"#D""##S####"....._________Т Е_____________....."##"##S##"###S#"##".....____________Л
Д________....."&:._...-.:##"###"###"##:._.._.:&"..... ______И А__*___....."#######"##"#####"##"#######".......__*__В __*•*_________....."#####""#######""#####"......__*•*_И _*•••*_______________......2012.....______________*•••*_
цитирай
14. monaliza121 - Благодаря, Нео! Хубаво утре!:))
16.12.2011 23:33
Благодаря, Нео!
Хубаво утре!:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: universalnite1neo
Категория: Хоби
Прочетен: 1928998
Постинги: 148
Коментари: 2421
Гласове: 10700
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930