Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2011 11:26 - Планетарният енергиен дисбаланс ( предизвикано от случка през 2003-та г. )
Автор: universalnite1neo Категория: Други   
Прочетен: 22342 Коментари: 40 Гласове:
61


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Всички конфликти, които съм разгледал в стари постинги, както и хилядите, които не съм, са имали пагубни последици върху енергийното поле на Земята, което трябва да абсорбира негативната енергия, генерирана от човечеството. Размерът на тези последици ме порази по време на един излет до Черепишкия манастир през 2003 г. Това бе прекрасно място, но още със слизането ми от влака долових в атмосферата нещо неприятно. Понеже вече бях напреднал с активирането на чакрите си, успях да фиксирам тъмен облак от енергия, обхващащ околността. Чак след като повървях , стигнах до място, където личеше надпис , според който в местността Рашов дол е имало сражение между Ботеви четници и турски войски.
      Когато мисловните модели се излъчват от хората, те остават в същия район, докато се балансират от други мисловни модели. Духовете на мъртвите често също витаят там ( подобни случаи са разгледани в книгата на Франсоа Брюн "Мъртвите ни говорят" ). Объркването и болката от преживяното могат да им попречат да се върнат в "родните" си честоти. Ние ги наричаме "призраци" или "загубени души". Когато отидете на мястото на полесражение, то може да ви се стори "зловещо". Това са мисловните модели на страха, ужаса, агресията и болката, родени от участниците. Несъмнено това е физически механизъм, все още непознат, необяснен с общоизвестните понятия, но в никакъв случай фантастичен или свръхестествен. Чувствителните хора, които посещават такива места могат да чуят битките или да видят как протичат. Те се настройват към тези вълни на мисълта. Неслучайно в тези краища на България има силна отмъстителна енергия, тъй като подобните се привличат и отрицателната енергия привлича отрицателна енергия. Ако си представите, че говоря за последиците от една битка върху енергийното поле, ще разберете защо отрицателният дисбаланс се е разпрострял толкова бързо на планетата. Но той може да бъде отстранен също толкова бързо, ако променим начина си на мислене.
     Ние сме въвлечени в духовната битка между хармонията и дисхармонията. Дисбалансираното съзнание манипулира извънземните и човешкото поведение, като изстрелва мисловни модели в тяхното индивидуално и колективно съзнание. Тези модели са пригодени да изкривяват психическите и особено емоционалните нива на нашия организъм. Те имат ефекта на спирането на потока от енергии, познание и просветление между Висшия и низшия Аз. Този поток бива непрекъснато засяган от зората на Индустриалната революция, превърнала много човешки същества във физически и психически роботи и причинила силен психически и емоционален стрес.
     В някои отношения човешкото съзнание е извървяло дълъг път през периода, който съм разгледал, но в друго то едва ли е напреднало. Сега се изправяме пред Дните за решение, когато ще направим крачката напред и развием, или ще деградираме на това плътно физическо ниво. Това е изборът, пред който сме изправени всички ...........




Гласувай:
60



Следващ постинг
Предишен постинг

1. savremennik - Благодарност за изключителното ...
05.04.2011 11:58
Благодарност за изключителното споделяне . Впечатлението от преди толкова време е живо при теб .
цитирай
2. universalnite1neo - Ре 1. savremennik
05.04.2011 12:06
:) Моля.
Не само е живо , а и допълнено с още наблюдения , за които съм споделял в по-тесен кръг. Но най-големият акцент е върху осъзнатия избор - по тази причина така завършвам статията си ...
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Нео!
05.04.2011 12:56
Много е важно това, благодаря ти. Ще го взема за постоянна блогвълна, ако позволиш... Дано повече хора прочетат и застанат от страната на светлината, на доброто. Имаме правото на избор. Дадено ни е, откупено е за нас. Но не ценим този дар. Защо? Да отворим сърцата си за доброто, да обичаме. Решаваща битка!
А разказът ти за Черепишкия манастир е верен. Същото изпитах в Колизеума. Като мирис. Прилоша ми. Отдадох го на поетична фантазия. Едва ме свестиха тогава. Поздрави и ти благодаря за всичко, което правиш!
цитирай
4. universalnite1neo - Ре 3. malchaniaotnadejda7
05.04.2011 13:01
:) Привет , Надежда !
Слава Богу - ти си от хората, които освен че мога да нарека приятели, но и ме разбираш добре . Случаят с Колизеума ми потвърждава още мои наблюдения и заключения. И все пак - надеждата ми винаги е била да има осъзнаване .

:) Имаш пълната ми подкрепа за блог-вълна и всякакъв вид разпространение , дано има успех !
цитирай
5. galatceq - Mного силно - както винаги и вярно, ...
05.04.2011 14:24
Mного силно - както винаги и вярно, това ми дава обяснения на някой въпроси в мен.
цитирай
6. nicodima - Не може обаче да се отрече, че има места със силно положителна енергия...
05.04.2011 15:13
В България така ми действа Копривщица, а в чужбина - остров Корфу. Интересното е, че и там са се водили жестоки битки...
цитирай
7. universalnite1neo - Ре 5. galatceq
05.04.2011 15:23
:) Привет ! Радвам се за успешната "провокация" с този постинг .
цитирай
8. universalnite1neo - Ре 6. nicodima
05.04.2011 15:27
:) Разбира се - има такива места и това ме накара да напиша , че всичко зависи от балансирането на негативните мисловни модели на битките с нови , положителни . Имам свой пример на тази тема - в София имам едно място , където често се срещам с приятели . По време на ученичските ми години там често ставаха нападения и обири на хора . Но с някои от приятелите ми решихме, че след като сме решили да се събираме там, трябва да прочистим енергийно района . В резултат на нашите медитации сега е много по-приятно в сравнение с миналото :)
цитирай
9. hosekura - Много е трудно да се промени мисл...
05.04.2011 15:38
Много е трудно да се промени мисленето на човек. Оттам и всичко останало !
цитирай
10. universalnite1neo - Ре 9. hosekura
05.04.2011 15:47
Знам .... това бе засегнато в първия ми постинг тук : http://universalnite000.blog.bg/drugi/2009/09/27/za-mislovnite-ogranicheniia.405246
цитирай
11. kikowsky - Действително на по себе си виждам, че
05.04.2011 15:54
е дошло време да реша накъде съм - ще се развивам ли или ще деградирам.
Намирам все повече хора, които искат да се променят за добро. Успех на всички!
цитирай
12. borjanmljakov - Дрън дрън ярини!
05.04.2011 16:38
Грешка е, че бой е имало в Рашов дол. Битката с черкезки паравоенни формирования е станала не в Рашов дол, а в местността Тополяка на 1,5 км от Рашов дол. Изследователите се обединиха около това след откриването на спомените четника Богдан Русков, които решително разгромяват рашовдолската теория. В този смисъл усещането ти е било илюзия. Пробвай да се будалкаш с някой друг!
цитирай
13. borjanmljakov - Анонимен,
05.04.2011 17:02
можеш спокойно да публикуваш в моя блог. Аз никога не трия. Там тези, които искаш ще те четат.
цитирай
14. universalnite1neo - Ре 11. kikowsky
05.04.2011 17:35
:) Знаеш, че за теб нямам съмнения за избора ти . Успех !
цитирай
15. miaa - Поздрави Нео Нула!
05.04.2011 20:59
Всекиот нас има разумен избор, ясно съзнание и позитивни мисли, за да предизвика адекватно поведение и отношение към хората, които ни заобикалят.
Животът е Божи дар!Той Е необятна шир от енергия, измерения, психологически и духовен опит..И нека да го ценим..За да има хармония и енергиен баланс с Вселената.За да ни подкрепя безрезервно и разкрива необятните си тайни!
цитирай
16. universalnite1neo - Ре 15. miaa
05.04.2011 21:13
:) Привет , Миа !
Твоето мнение по чудесен начин обобщи и моето изложение . Нека бъде така !
Прекрасна вечер от мен :)
цитирай
17. zoqsun - Благодаря за хубавия пост, Нео, в ...
05.04.2011 21:37
Благодаря за хубавия пост ,Нео,в местността наистина се е водила битка ,и усещането наистина е такова ,подтискащо,усеща се негативната енергия,въпреки прекрасната природа,живея в този край и знам подробности ,Господина който твърди обратното изглежда не е запознат с историята на местността,а между другото по пътя за Черепиш ,след село Лютиброд има един участък ,където мноог често стават катастрофи,паметниците отстрани говорят за това ,душите наистина не могат да намерят покой....а за изхода от ситуацията...има една поговорка ,която мноог харесвам"Помогни си сам ,за да ти помогне и Господ!!",всичко е в нашите ръце,всичко трябва да започен от нас,и то точно както казва Нео,начина на мислене ,дори на изразяване,обидите ,хулите ,това са съшо лоша енергия ,и всичко рефлектира върху нас...накрая кой е виновен за ситуацията ......времето много бързо тече,няма време,това е време на избро ,нагоре към Светлината или надолу към Мрака,всичко е в нашите ръце!!!Подкрепям те ,Нео!
цитирай
18. universalnite1neo - Ре 17. zoqsun
05.04.2011 22:01
:) Зоя, добре дошла и в този блог с първи коментар , благодаря ти както за поясненията около битката в местността , така и за подкрепата .
цитирай
19. borjanmljakov - зоксун, срамота е да лъжеш, че живееш в този край,
05.04.2011 22:19
освен разбира се ако под "този край" не разбираш Северното полукълбо! Непознаването на топографията не е извинение, когато се води научен спор! Известно ли ти изобщо къде е "Тополяка"? А новопубликуваните спомени на Богдан Русков да си чела? Хайде не измъчвай главицата си със сериозни неща и се концентрирай върху четенето на "Психо", "Лечител" и изобщо неща с повечко хороскопи... като за момиченца. Между другото нещастните случай в района стават, защото това е едно от най-лошо поддържаните шосета в РБ. Причината за това е, че пътното на община Мездра се оглавява от алкохолик, който не си мръдва пръста за нищо. Но, какво въобще ти разправям, нали си тамошна, ти тия работи си ги знаеш... или пък послъгваш, а?
цитирай
20. zoqsun - Първо съм Зоя, Господине, и второ ...
05.04.2011 22:32
Първо съм Зоя,Господине,и второ живея в Мездра ,израстнала съм в този край,много добре съм запозната с историята и,не ви прави чест да използвате такъв език,затова Земята ще страда и стене ,затова ще стават толкова катаклизми,защото сме загубили човешкото в себе си,защото излъчваме само негативизъм....а за лъжата,за мен е закон...да не лъжа ,тук вече прекалихте....
цитирай
21. mglishev - Колко ми се ще
06.04.2011 02:36
да можех да усещам или виждам как е протекла дадена битка. Историк съм, за мен това би било полезно в занаята ми.
цитирай
22. universalnite1neo - Ре 23. анонимен - Избор.
06.04.2011 10:55
:) Много думи използваш . Аз ще съм по-кратък - от нулата започваме и в нулата свършваме
цитирай
23. bven - отрицателният дисбаланс се е разпрострял толкова бързо на планетата. Но той може да бъде отстранен също толкова бързо, ако променим начина си на мислене
06.04.2011 11:05
Много ще се радвам, Унив.1Нео, ако най-сетне всички хора започнат да осъзнават каква сила имат и колко неразумно (несъзнателно) я използват. Как всички зависим един от друг и как от нас зависи животът...
Това е зов-камбана. Дано бъде чут!:)))
цитирай
24. universalnite1neo - Ре 26. анонимен - Избор.
06.04.2011 12:10
:) (Не)знайни приятелю , защо толкова те занимава какво аз влагам в смисъла на нулата ? Това е нещо, което не би могло да се предаде с думите , трябва да се усети. Не е ли по-важно ТВОЕТО разбиране за смисъла й ? Щом идваш "на гости" в моя постинг, значи има защо . В този смисъл си позволявам да ти кажа нещо : опитай се да хванеш въпросите откъм добрия край, започни с отговорите. Един ден така можеш да стигнеш и до отговора, който ти е нужен .
цитирай
25. borjanmljakov - Госпожо зоя,
06.04.2011 12:21
Много емоции, много нещо! Само нито дума по въпроса с битката... май сме неподготвени, а? Иначе големите претенции! Типичен случай на кухост с емоционален пълнеж. А като си от Мездра, айде да те питам: коя година сложиха автомата за кафе на гарата?
цитирай
26. chovekaa - Фалшивия свободен избор
06.04.2011 13:49
universalnite1neo, така ли предоставяш свободния избор на хората, като им триеш постингите?
Е, добре, вече не съм анонимен.

Аз обаче си пазя коментарите. Ето първия:
Че мисловните модели имат своите последствия, е вярно, затова тяхната роля трябва да се осъзнава.
Само "положителните" мисли не са достатъчни. Те няма да те освободят от илюзията, защото също захранват това, което наричаш "дисбаланс".
Не само стремежът към "отрицателното" засилва илюзорната дуалност на битието. Това прави и стремежа към "хубавото", "положителното" и т.н. Колкото повече слагаш в едната везна, толкова повече предпоставки ще се създават в другата.
Баланса винаги ще го има, така е устроена природата - нищо не се губи. Няма такова нещо като дисбаланс. Има само увеличаване на дуалността, което прави задачата на освобождаването на съзнанието още по-трудна.
Изходът е излизане от крайностите, т.е. виждане на едното (това ще спре пилеенето на собствена енергия).
Идеалната кукла на конци е тази, чиято мисъл е насочена към външното (без значение дали представите са розови или черни), вместо навътре към същността й. Това е идеалната батерия за енергия в ръцете на кукловода. Така се създава и подхранва времето на ума - най-тежката верига за съзнанието.

Самовнушението е безполезно нещо. Всъщност такъв човек, както и да променя начина си на мислене, той си остава в полето на мисленето. Т.е. продължава да си бъде "робот".
Така, че това което описваш като избор, всъщност не е свободен избор - това е заставен избор, в който всъщност избор нямаш!
цитирай
27. chovekaa - :) Много думи използваш. Аз ще съм ...
06.04.2011 13:52
universalnite1neo написа:
:) Много думи използваш . Аз ще съм по-кратък - от нулата започваме и в нулата свършваме

Думите ми са доста по-малко от твоите в постинга, но обхващат много по-големия мащаб на "проблема".
Какво имаш предвид под думата "нула"? По принцип като цифра нулата означава нищо.
цитирай
28. universalnite1neo - Ре 26. chovekaa
06.04.2011 13:55
:) Сега виждаш ли колко е лошо да се реагира първосигнално , приятелю ? Щом можа да допуснеш, че аз трия твоите коментари , а не предположи , че причината е друга ... няма какво повече да ти кажа изглежда ;) Поинтересувай се каква може да е тази причина за анонимните коментари ...

А сега - успех по Пътя ти желая ;)

Нео Нула
цитирай
29. chovekaa - :) (Не)знайни приятелю, защо то...
06.04.2011 14:00
universalnite1neo написа:
:) (Не)знайни приятелю , защо толкова те занимава какво аз влагам в смисъла на нулата ? Това е нещо, което не би могло да се предаде с думите , трябва да се усети. Не е ли по-важно ТВОЕТО разбиране за смисъла й ? Щом идваш "на гости" в моя постинг, значи има защо . В този смисъл си позволявам да ти кажа нещо : опитай се да хванеш въпросите откъм добрия край, започни с отговорите. Един ден така можеш да стигнеш и до отговора, който ти е нужен .

Не че ме занимава, просто искам да разбера смисъла, който влагаш. Щом си създал обществен блог и пишеш, предположих че за теб е важно да бъдеш разбиран.
Ясно, значи ти имаш УСЕЩАНЕ, че си започнал от нулата и ще свършиш в нулата, т.е. нищото. Ами добре. Само не става ясно защо тогава говориш в множествено число?

Дойдох ти "на гости" просто за да си изкажа мнението. Дали е имало защо, ще видим.
Относно съвета ти: Не можеш да стигнеш до правилния отговор, без преди това да зададеш правилния въпрос!
цитирай
30. virgo - Поздрави :))))))
06.04.2011 14:06
Да вмъкна и аз нещо:)))))) г-н chovekaa нулата е изначалното, тя не е нито отрицателна, нито положителна, тя е всичко и едновременно нищо. Няма нищо за влагане в нулата. Влагането на смисъл е от човешка гледна точка и то тук, в това измерение. Хубаво е човек да може да застане зад думите си, пък дори и зад никнейма си :))))) Прегръдка братко Нео за хубавия материал. Който има уши - ще чуе, който има очи - ще види :)))))))) Позитивен и усмихнат ден от мен <3
цитирай
31. chovekaa - Поинтересувай се каква може да е ...
06.04.2011 14:12
universalnite1neo написа:
Поинтересувай се каква може да е тази причина за анонимните коментари ...

Честно казано не ме интересува причината. Важното е, че коментарите пак са си на мястото.
Също така държа да отбележа, че не реагирам първосигнално. Вече ми се случи на няколко пъти твоето приятелче "alexmunro" да ми изтрива коментарите (при това не бяха анонимни). Разбирам да съм използвал обидни думи или нежелателен тон, но това не е така и всеки сам може да прочете.
Просто тези, които мислят индивидуално и не са на същото мнение, явно не са ви удобни и по-добре е коментарите им да ги няма, нали?!
цитирай
32. chovekaa - Да вмъкна и аз нещо:)))))) г-н ch...
06.04.2011 14:25
virgo написа:
Да вмъкна и аз нещо:)))))) г-н chovekaa нулата е изначалното, тя не е нито отрицателна, нито положителна, тя е всичко и едновременно нищо. Няма нищо за влагане в нулата. Влагането на смисъл е от човешка гледна точка и то тук, в това измерение.

Да, разбирам, virgo. Значи според теб в основата е безсмислието. То е изначалното.
Как тогава от нещо Изначално безсмислено (в което нищо не е вложено), ще се породи нещо толкова "малко" и смислено като "човешката гледна точка"?
цитирай
33. zoqsun - Г-н chovekaa, изчетох всички ваши ...
06.04.2011 18:43
Г-н chovekaa,изчетох всички ваши коментари ,едно не разбрах,не ми стана ясно,защо е това разследване,защо е това ровене ,и тази гаргара с думи,Нео толкова ясно го е казал....сега сме пред избор,важен избор,и не съм съгласна с думите ви ,че всъщност няма избор,не ,има и всичко е в нашите ръце,но докато "умните се наумуват ,лудите се налудуват ",това ли искате и вие,не е ли време вече за действия..като първо започнете от себе си,първо се вгледайте в себе си,има какво да промените....
цитирай
34. borjanmljakov - Абе вирго, кви ги ръсиш бе?
06.04.2011 19:53
Как да няма нищо за влагане в нулата и едновременно с това влагането на смисъл да е от човешка гледна точка? Ми то обективно нула няма, тя е измислена от човека и следователно в нея е вложен някакъв смисъл. Ти май не си от умните. Айде сега ме изтрий, понеже не ти бича евала!
цитирай
35. chovekaa - Г-н chovekaa, изчетох всички ваши ...
06.04.2011 20:29
zoqsun написа:
Г-н chovekaa,изчетох всички ваши коментари ,едно не разбрах,не ми стана ясно,защо е това разследване,защо е това ровене ,и тази гаргара с думи,Нео толкова ясно го е казал....сега сме пред избор,важен избор,и не съм съгласна с думите ви ,че всъщност няма избор,не ,има и всичко е в нашите ръце,но докато "умните се наумуват ,лудите се налудуват ",това ли искате и вие,не е ли време вече за действия..като първо започнете от себе си,първо се вгледайте в себе си,има какво да промените....

Вие виждате "гаргара", а аз просто си изказвам мнението и според мен е достатъчно ясно формулирано. Човек може реално /истински/ да избира само когато е постигнал свободата си, т.е. е освободил съзнанието си.

Казвате: "не е ли време вече за действия..като първо започнете от себе си,първо се вгледайте в себе си,има какво да промените...."
Това докато гледахте в себе си ли го установихте?


цитирай
36. kelchev - Здравейте
06.04.2011 23:20
Добро дебатиране се получава при Вас,и с голям процент разумни разсъждения, но както се казва "В спора се ражда истината". Размяната на стрелички е нормална за нашия манталитет,а обидите са оръжие на слабото възпитание и липса на отговор,или казано по друг начин..... не може да се получи спор без определени познания.Когато неукия почне да спори,се получава обикновенно заяждане,а то от своя страна не носи полза и следователно е безмислено. И така,ако приемем че философите са били прави в горецитираната мъдрост.... ние се превръщаме в разбивачи на митове и поговорки. Защо ли? Ами защото, колкото и да се "дъвче" тази тема,толкова по-повече (тя) въпроси отваря,въпроси на които едвали сега и на това място, ще се намерят отговорите. Разбира се,че с написаното до тук от моя страна,не смятам да омаловажавам написаното до тук от ваша страна. Напротив щом Ви чета, значи Ви ценя и научавам нещо полезно. И дори да не е това мястото,което ще роди правилният и логично защитен отговор (все пак, "не се знае, знае ли се") приветствам домакинът за постинг(а)(ите) и необятната тематика,в която е нагазил на лов за отговори и логични обяснения. Както забелязахте,малко заобиколих темата в постинга и не навлязох в конкретни разисквания, но това се дължи на моментна умора и липса на желание. Ха ха ха,малко хумор е задължителен почти навсякъде,за разведряване на обстановката. Разбира се,че не съм достатъчно компетентен по този въпрос,но това не означава че немога и нямам право да Ви чета. Не означава също,че нямам никакви разбирания и виждания относно въпроса,който коментирате... "По-добре да не кажеш нищо, отколкото да кажеш нищо".
цитирай
37. borjanmljakov - Здрасти келчев,
07.04.2011 13:50
Внимателно прочетох интересния ти постинг и ми хрумнаха доста неща, които бих искал да споделя в тази връзка, защото, повярвайте ми, явиха се доста въпроси, а намерих и немалко отговори, които от своя страна ще отприщят небезинтересни дискусии, които да водим на обичайното високо ниво (бих искал да видя физиономията на онзи, който каже, че дискусиите тук не са на високо ниво), но просто поради естеството на работата ми и стила ми на живот не разполагам с никакво време и затова ще трябва да се огранича с обещанието да кажа по темата важните неща, които имам наум, когато не съм възпрепиятстван от липсата на възможност, свързана с това, че буквално нямам никакво време. Моля ви не се сърдете, че не навлязох в темата по същество, но това не е от зло сърце или защото нямам какво да кажа (повятвайте ми, това което знам и мисля е изключително любопитно), но причината е само и единствено това, че просто напоследък времето не ми достига именно за любимите неща, а именно разискването на интересни въпроси в блогбеге.

келчев, приключвам това малко набързо написано писмо (не защото смятам, че не за служаваш по-дълго, а просто защото нямам време) с надеждата, че ти, а и никой от уважаваните от мен събеседници не приема лично това, че не съм му отделил минутка-две повече просто защото наистина вече не ми остава време за нищо.
цитирай
38. vrabcho - Radvam se
13.04.2011 11:49
Radvam se na Vashijt blog i go cheta s ydovolstvie,kato i razprostranjvam njkoi neshta i vav Facebook,tolkovo e prijtno da znam,che v BG ima mnogo taseshti i znaeshti xora,stremjshti se kam chistota v dyshata.Az sashto yseshtam njkoi neshta,po-vecheto xora moze i da me vzemat s psixichno izkrivjvane,za tova sam prestanala da se obesnjvam,no posle dokazatelstvata idvat.Shte si pozvolj samo da potvardj za Kolizeyma,pone 10 pati se opitax da vljza,no v men se nadigashe neshto,koeto me spirashe,ne mozex,a inache Italij j xaresvam,sashto i xorata tam.Moze bi spomen ot minal zivot,ili ayrata na yzasa i nasilieto...
цитирай
39. moreto66 - Коментар 39 е мой
18.04.2011 17:01
Статията ти е интересна. А как ще обясниш следното. Когато посетих Рупите, усетих огромна тежест, сякаш въздухът беше плътна жива материя. Усещах нещо като жужене във въздуха (не от пчели), сякаш самият въздух вибрираше?
Има ли някакво обяснение натова явление?
Поздрави!

цитирай
40. universalnite1neo - Ре 39. moreto66
19.04.2011 15:18
:) Интересно , но без да съм го усетил лично на място обясненията ми ще са само предположения . Никога не съм бил на Рупите за съжаление . Би могло и да не е обичайното му енергийно състояние , защото други хора, които са били там са ми казвали, че го чувстват положително заредено място .
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: universalnite1neo
Категория: Хоби
Прочетен: 1931958
Постинги: 148
Коментари: 2421
Гласове: 10700
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930