Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2011 11:11 - Разумното същество Земя
Автор: universalnite1neo Категория: Други   
Прочетен: 30613 Коментари: 81 Гласове:
84


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

       В последните години все повече се говори за това, че Земята е жив разумен организъм, който знае за съществуването на човешката цивилизация и наблюдава нейната дейност.

      Косвено потвърждение на тази хипотеза било получено още през 80-те години на миналия век. След изучаването на космически снимки на физически полета в районите на разломи на земната кора били открити свидетелства за редовни промени в стойностите на магнитното поле, настъпващи за определени периоди. Преди това било установено, че обемите на дълбинните газове, излизащи от пукнатини в земната кора, нарастват забележимо няколко пъти в денонощието.

     Тези резултати са в синхрон с откритието на английските учени Хартман и Къри, изучаващи биоенергетичното взаимодействие на хората със заобикалящия ги свят. Изследователите открили т. нар. “енергетични мрежи” – зони от планетата, в които в течение на денонощието се променят електромагнитните показатели. Тези зони с площ до 4000 км, или мрежи, сякаш се “отварят” и “затварят” в зависимост от разположението на Луната, близките планети и други космични фактори.

     Обяснение на това явление предложил проф. В. Луговенко от московския Институт по земен магнетизъм. Той смята, че “мрежите на  Хартман и Къри” са свидетелство за “диханието” на планетата, която чрез пукнатините в разломите “прокарва” през дълбинните си слоеве космическа енергия. Следователно трябва да се отнасяме към Земята не като към “мъртъв” космически обект, а като към жив организъм.

      Преди половин век немският психиатър Ханс Бергер, изучавайки електрическата активност на човешкия мозък, за пръв път откри слаби колебания с честота около 10 в секунда и ги нарече алфа-вълни. По този начин бе открит и алфаритъмa, най-изразеният образец на електрическата активност на мозъка. 25 години по-късно това стана цял раздел на науката, наречен електроенцефалография.

      На тази основа през 1953 г. се появи предположението, че чувствителността на мозъка към електрическото въздействие може да осигури връзка с онова, което пронизва всичко около нас. Оказа се, че вълната на електромагнитните колебания с честотата на алфа-ритъма е много близка до дължината на окръжността на земното кълбо и е естествен резонанс на системата земя-йоносфера.

      На близостта на резонансната честота на Земята и алфа-ритъма на мозъка на човека бе  обърнато внимание през 60-те години - че те взаимно контактуват на подсъзнателно равнище на човешкия мозък и могат да си взаимодействат или оказват влияние. Чрез съпоставката на времето на реакцията на човека на оптически сигнал бе установено, че при увеличение на напрежението на полето на основната честота , времето за реакция на човека, което е обикновено 250 милисекунди, се намалява с 20 милисекунди, а при наличие на колебания от 2-6 херца нараства с 15 милисекунди. Получените резултати потвърждават тясната зависимост на мозъчните алфа-ритми с резонансните колебания на Земята, т.е. на възможността за взаимно въздействие.

     Идеята за живата Земя се подкрепя и от други учени. Според тях в определянето на даден организъм като жив днес се използва “антропоцентричният” възглед, т.е. “живи и разумни” биха могли да бъдат само форми на организираната материя, чиито свойства съответстват на свойствата на животните и човека. Форми, които рязко се отличават от тях – по своя веществен състав, размери, продължителност на живота, употребата на енергия, обменни реакции и др. – официалната наука не причислява към разумната материя.

     Подобен “човекоцентризъм” в опознаването на законите на природата води съвременните учени до задънена улица. Това е очевидно по тяхното отношение към планетата – с всички части на нейния организъм, каквито са въздухът, водата, недрата, растенията, животните , хората.

     Всичко във Вселената е трептящи частици, като колкото са по-малки, толкова е по-висока тяхната честота на трептене и толкова е по-голяма тяхната енергоемкост. Естественият енергообмен на частиците води до тяхната материализация т.е. до обединяването на по-малките частици в по-големи, новата частица е с по-ниска честота на трептене и намален енергиен потенциал. По аналогичен път се изгражда всичко съществуващо, ниво след ниво, свят след свят, като колкото по-груба става материята, толкова е по-малка честотата и съответно се образуват все по-големи обособени части, обособените части образуват цялости, цялостите образуват обекти, обектите - системи и т.н. Имаме едно движение на числовите стойности описващи материята от милиарди милиарди трептения в секунда, честотата постепенно намалява до единица и след това започва обратното движение на числовите стойности, като постепенно се увеличава продължителността на едно трептение (вибрация, ритъм) и достига милиарди, милиарди години продължителност на един период на обособена група галактики или на една Вселена.

     Но ако приемем хипотезата, че Земята е разумен организъм, то как се е появила тя ? Смята се, че планетите в Слънчевата система, в това число и нашата, са се образували от огромен облак прах и газ. Преди милиарди години, под действието на центробежни сили, в него са се сблъскали огромен брой астероиди, метеори и комети. Продължавайки да привличат към себе си по-малки небесни тела, те постепенно нараствали, увеличавали размерите си и накрая се превърнали в известните ни днес планети. Следователно Земята е огромно струпване на малки небесни тела, главно астероиди и комети.

     Напоследък нарастна интереса на астрономите към тези космически странници. Например кометата Аренд-Ролан , открита през 1956 г. има втора, аномална опашка, която внезапно и необяснимо ту се появява , ту изчезва. Има комети, които произволно променят траекторията си на движение. Много от тези небесни тела произвеждат неясно радиоизлъчване, приличащо на сигнали, което дало повод на някои специалисти да ги обявят за разузнавателни сонди на извънземни. Но е предложена и различна версия : кометите и астероидите са живи същества, които имат кремниево-органична природа.

     Както е известно, на тези астрономически обекти има вода – главно във вид на лед или пари. Донесена на планета, водата без съмнение играе важна роля във функционирането на организма на небесните тела. Поразителните свойства на водата, станали възможни благодарение на съвършено уникалната й структура, и особено способността й за биоенергоинформационен обмен, започват все повече да привличат вниманието на учените.

    Сега може с увереност да се говори, че водата е “кръвта” на планетата, без нея е невъзможна нормалната жизнена дейност. Нещо повече, именно водата и наличието й на дадена планета е свидетелство за разумността на астрономическия обект. От тази гледна точка разумна е дори Луната, където в района на полюсите й под тънката повърхностна кора са открити цели океани. На Земята водата присъства не само на повърхността. Във вид на пари тя пронизва и слоевете в дълбочина. Така Земята се превръща в обединение на небесни тела – живи, мислещи същества, които са дали на планетата не само своята “кръв”, но и разум. Сблъсквайки се едно в друго в протопланетния газово-прахов облак, слепвайки се в едно, разумните комети не са загивали, а са се съединявали, създавайки огромен жив разумен организъм. Именно той е станал нашата планета Земя.

     “Както е известно, енергоинформационното поле в заобикалящия ни свят притежава не само всеки жив организъм, но и въобще всеки предмет – било то камък или стол – пише проф. Сидни Джексън от Великобритания. – Но работата е там, че енергоинформационното поле на разумното същество рязко се отличава от аналогичните полета на неодушевените предмети. Полета от първи вид притежават само три вида същества от заобикалящия ни свят : човекът, делфинът и ... самата Земя ! Планетата не е просто кълбо, съставено от минерали, вода и органика. Тя е напълно разумно, мислещо същество, част от вселенското съобщество. И в светлината на този факт престава да бъде загадка по какви причини периодично от Земята в дълбините на Космоса се излъчват своеобразни информационни послания на много тънко енергетично ниво. Очевидно е, че “посланикът” е самата планета. “

     Безусловно, Земята знае за съществуването на човешката цивилизация. Нещо повече, тя знае за всяко живеещо на нея същество – било то човек или животно. Всички свързани с хората необичайни явления – телепатия, левитация, биолокация, излизане от тялото и др. – стават в резултат на взаимодействието с биополето на планетата.

     При увеличаване числеността на човечеството над допустимите норми, при отравяне с продуктите на жизнената дейност на цели региони от планетата, нейната атмосфера, растителни и водни ресурси тя започва да се изчиства от опасните за нея същества. Обикновено го прави посредством природни катаклизми.

     И в същото време без целенасочените усилия на планетата едва ли би било възможно зараждането на човека и живота въобще. Появата на хората, както и всички процеси в природата има своята глобална общокосмическа цел. Тя се състои в масовото развитие на вселенската биоенергетична система.

     Предназначението на планетите, в това число и на Земята е да създават, поддържат и насищат глобалната енергетика с астрални същности ( или биоенергетични субстанции ), които е способно да даде само разумно същество – като човека, делфина, кометата, самата Земя. Затова тази планета е като люлка, откъдето след раздяла с нашите тленни физически обвивки навлизаме в “зрелия”, космически живот ....

  По материали от Интернет



Гласувай:
85



Следващ постинг
Предишен постинг

1. galatceq - Много точно и ясно трябва да разб...
20.03.2011 11:25
Много точно и ясно трябва да разберем, че унищожаването, замърсяването на околната среда, води до катаклизми и видоизменения на Земята...Това е едното страна на въпроса много важна, за уюта на земния ни дом..
А другата е все още неясна, неоткрита , предизвикателната...съотношението на човешки разум с космическия и тяхното взаимодействие..
цитирай
2. universalnite1neo - Ре 1. galatceq
20.03.2011 11:30
:) Най-положителното е, че нивото на разбиране се покачва и носи все повече познания за това кои сме и каква е нашата същност.
цитирай
3. анонимен - Да, Земята е живо същество и реагира ...
20.03.2011 11:37
Да, Земята е живо същество и реагира като такова. Не зная още колко време ще търпи това нахално, неразумно и алчно творение-човека. Той прави всичко възможно за приближаване на неибежната си погибел. А във връзка с природните бедствия, които зачестиха в последните години по цялото земно кълбо, не забравяйте приноса на военните и учените. Те отдавна използват теориите на Тесла и Айнщайн в експерименти, имащи за цел и променящи на практика климата на планетата и психиката на човека. И всичко това - в името на икономическо и военно надмощие?
цитирай
4. universalnite1neo - Ре 3. анонимен
20.03.2011 11:40
В интересни времена живеем . Въпросът е кое ще надделее - хаоса или безумието ?
цитирай
5. galatceq - :) Най-положителното е, че нивото ...
20.03.2011 11:42
universalnite1neo написа:
:) Най-положителното е, че нивото на разбиране се покачва и носи все повече познания за това кои сме и каква е нашата същност.

Ние сме СЪЗНАТЕЛНИ същества и не бива да се държим като диваци! Много се надявам да се увеличи броят на светлите и осъзнати същества, за да стане възможно качественото изменение ... някога.
цитирай
6. universalnite1neo - Ре 5. galatceq
20.03.2011 11:46
;) Ще стане , с новото съзнание сътрудничеството ще се появи по естествен път без необходимостта от закони и разпоредби от типа, който преобладава днес.
цитирай
7. анонимен - Напразно си блъскате глaвите над ...
20.03.2011 11:50
Напразно си блъскате глaвите над този проблем: ако беше разумна, Земята досега трабваше да ни е очистила от себе си като куче от бълхи!
цитирай
8. rebellion - Не мога да си обясня защо уж всички ...
20.03.2011 11:54
Не мога да си обясня защо уж всички сме за това земята да се съхрани от унищожение, а никой не излиза на шествията и демонтрациите в знак на протест срещу всички безумия, които се правят - унищожаване на природни паркове, защитени видове, незаконни строежи върху защитени територии, замърсяване на въздуха, водите, опитите да се узакони ГМО.... Ако истински ни пукаше нямаше по митингите да има само 300 - 1000 човека....
цитирай
9. universalnite1neo - Ре 7. анонимен
20.03.2011 11:56
Прекалено едностранчив поглед е този ...
цитирай
10. universalnite1neo - Ре 8. rebellion
20.03.2011 11:57
Знам ли защо е така ?! Може би заради принципа "Всеки за себе си - Господ за всички" .
цитирай
11. rebellion - Знам ли защо е така ?! Може би заради ...
20.03.2011 12:04
universalnite1neo написа:
Знам ли защо е така ?! Може би заради принципа "Всеки за себе си - Господ за всички" .

Нямам обяснение за нашето бездушие, нехайство, безразличие и незаинтересованост. Ако всички подкрепяхме различните еко организации и НПО-та, които се борят да остане природата ни чиста, поне на физически план, картинката щеше да е къде по-различна
цитирай
12. universalnite1neo - Ре 11. rebellion
20.03.2011 12:08
Може би понеже ограничeното съзнание винаги възприема само едната страна на действителността и изпуска другата (другите) и по този начин се отдалечава твърде много от действителността.
цитирай
13. анонимен - 1987 година, едно дете изказа те...
20.03.2011 12:18
1987 година, едно дете изказа теоретично предположение, че всъщност нашата планета е едно огромно тяло, а ние сме практически паразити, затова всички болести, природни катаклизми, войни са лекарства пускани от него срещу нас, ние мутираме и то мутира, препращайки ни все по - нови и нови средства за защита....
цитирай
14. universalnite1neo - Ре 13. анонимен
20.03.2011 12:20
Малко крайно ми се вижда това теоретично предположение, в него не се отчитат никакви закономерности на еволюцията все пак !
цитирай
15. universalnite1neo - Още нещо любопитно : За разумността ...
20.03.2011 12:24
Още нещо любопитно : За разумността на планетата може да се съди не само по крайните мерки, които тя предприема. През 60-те години група учени провеждат уникална програма, в която операторите на биолокацията се обърнаха към Земята с молби и регистрираха дали ги изпълнява.
Обръщението се е строяло така : в началото човек е формирал в своето съзнание молба към Земята. От съзнанието тя преминава в подсъзнанието. Според все повече учени подсъзнанието на човека и планетата имат общ информационен език и закони на работа, т.е., подсъзнанието на човека е своеобразен вход в подсъзнанието на планетата, което прави диалога реален. За повечето това е фантастика, но както е известно, най-гениалните идеи в началото изглеждат безумни от гледна точка на мъдростта на деня.
цитирай
16. taidzi - Получил се е добър постинг. Не пр...
20.03.2011 12:52
Получил се е добър постинг . Не предполагах , че с мой коментар съм способен да мотивирам някого :)
цитирай
17. universalnite1neo - Ре 16. taidzi
20.03.2011 12:56
:) Забравих да ти изкажа голяма благодарност , taidzi ! Коментарът ти в минали мой постинг бе повече от впечатляващ !
цитирай
18. universalnite1neo - Припомням и за Джеймс Лавок, един ...
20.03.2011 12:57
Припомням и за Джеймс Лавок , един учен , за когото бях писал в стар постинг :
Джеймс Лавлок е един от непредубедените учени, които се противопоставят на конвенционалното. Той има теория, според която Земята не е мъртва материя, а жив, мислещ организъм. В своята книга "Епохите на Гея" той описва защо науката се ръководи по-скоро от системата, отколкото от информацията :
" Може да мислите академичните учени за аналогия на независим творец. Всъщност почти всички учени са наети от някаква голяма организация от рода на правителствен отдел, университет или мултинационална компания. Само в редки случаи те са свободни да представят своята наука като личен възглед. Те може да се мислят за свободни, но всъщност повечето от тях са наемници ; те са изтъргували свободата на мисълта за добри условия за работа, твърд доход, постоянен пост и пенсия. Те са ограничени от армия от бюрократични сили - от финансиращите агенции до здравите организации. Учените са ограничени и от правилата за дисциплина на племето, към което принадлежат. За един физик ще е трудно да се занимава с химия, а за биолога е почти невъзможно да се занимава с физика. Като връх на всичко, през последните години "чистотата" на науката се пази още по-внимателно от самоналожената инквизиция, наречена "критика от равнопоставените". Tази добронамерена, но ограничена бавачка на институциите гарантира, че учените ще работят в съответствие с традиционната мъдрост, а не движени от любопитство или вдъхновение. Липсата на свобода ги застрашава да се поддадат на дребнава учтивост или да се превърнат в творения на догмата, подобно на средновековните теолози.
Като университетски учен за мен бе почти невъзможно да правя редовни проучвания на Земята като жива планета. Като начало, нямаше одобрени средства за такова рисково проучване. Ако бях упорствал и бях работел през обедните почивки и в свободното си време, не след дълго щях да получа призовка от директора на лабораторията. В кабинета му щях да бъда предупреден, че кариерата ми е застрашена, ако продължа да настоявам за една толкова неизискана тема за проучване. Ако това не подействаше и аз упорито продължавах да настоявам, щях да бъда привикан втори път и да бъда предупреден, че работата ми застрашава репутацията на факултета и кариерата на самия директор."
цитирай
19. taidzi - Интересуваш се от научните изсл...
20.03.2011 13:08
Интересуваш се от научните изследвания за живата Земя . Ще те подкрепя с един извод , направен при съставянето на общата хипотеза на биомагнитното поле - Изкривяването на земната повърхност по никакъв начин не се отразява върху разпространяването на "пси" вълната.
цитирай
20. universalnite1neo - Ре 19. taidzi
20.03.2011 13:12
:) Това ми звучи много познато , защото съм го чел вече някъде .
цитирай
21. taidzi - :) Това ми звучи много познато, з...
20.03.2011 13:27
universalnite1neo написа:
:) Това ми звучи много познато , защото съм го чел вече някъде .

Има я в блога ми - http://taidzi.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/10/27/hipoteza-za-obshtoto-biomagnitno-pole.625775
цитирай
22. universalnite1neo - Ре 21. taidzi
20.03.2011 13:39
:) Спомних си го - добре аргументирано становище на учени като Бехтерев, Леоптович, Кажински и Дуров . Благодаря ти , ценно е за познанието , което се стремим да разширим !
цитирай
23. анонимен - DDD
20.03.2011 13:53
Тва от нЕкой жълт вестник ли го изкОпа ?
цитирай
24. universalnite1neo - Ре 23. анонимен - DDD
20.03.2011 14:04
:) Анонимен , хич ме няма в копането ... Класацията за бисери е още далеч ;)
цитирай
25. анонимен - Mai osven xorata. . . vsi4ko drugo e. ...
20.03.2011 14:14
Mai osven xorata...vsi4ko drugo e...razumno!!
Oba4e 6te se sabudim!! Nqma na4in!Vqrvam!
цитирай
26. universalnite1neo - Ре 25. анонимен
20.03.2011 14:20
:) Пресилено е изказването - не може всички от един вид да са под един знаменател . А за събуждането - и аз се надявам !
цитирай
27. savremennik - Мисля, че всички хора знаят, че З...
20.03.2011 14:38
Мисля, че всички хора знаят, че Земята е живо същество, нeзависимо от факта, че в остарелите учебници пише друго.
цитирай
28. universalnite1neo - Ре 27. savremennik
20.03.2011 14:46
:)) Истински , неподправен оптимизъм с този коментар , savremennik ! Да, на интуитивно ниво всички го знаят , но информацията от 5-те сетива не го потвърждава . Още по-малко тази от остарелите учебници , както се изрази .
цитирай
29. savremennik - :)) Истински, неподправен опти...
20.03.2011 15:02
universalnite1neo написа:
:)) Истински , неподправен оптимизъм с този коментар , savremennik ! Да, на интуитивно ниво всички го знаят , но информацията от 5-те сетива не го потвърждава . Още по-малко тази от остарелите учебници , както се изрази .

Природата ми е на оптимист :)
Полезно ми беше да науча за приликата на енергийното поле на Земята с тези на човека и делфина .
цитирай
30. mominasylza - поздрав и от мене Нео
20.03.2011 15:07
ами и аз да кажа. Ами ,прозвуча ми като да сме една купчина бълхи в козината на кучето и на същия принцип,ако некъде много го хапем, почиствайки се със зъби...оредяваме... Извинявам се ,но на това ми заприлича визуално. И пак в тоя дух–караме се на кого е то. Абе няма ли некой обезпаразител...така, та белким се кротнем.Визирам моменталните световни събития.
цитирай
31. universalnite1neo - Ре 29. savremennik
20.03.2011 15:18
:) Като редовен мой читател знаеш, че се старая да публикувам разширяващи кръгозора знания .
цитирай
32. universalnite1neo - Ре 30. mominasylza
20.03.2011 15:20
:)) Позасмях се на твоето сравнение с бълхите и кучешката козина. Защо да трябва обезпаразитител, няма ли разум, който да "подскаже" , че истинската ни същност не е на бълхи ?
цитирай
33. mominasylza - ами аз се опитах да го предам шеговито
20.03.2011 15:45
макар че като се замисля шега или не,май пак си е така, ако земята е живо същество–ние какво сме? Пишеш за разум.... и аз доста често с е питам къде е,щото ако го имаше, щяхме ли да сме на прага ако не на трета световна , то на поредното военно огнище където една част от бълхите ,ги е страх че ще стоят гладни и на студено, и ако не задоволят потребностите на другите в техната си половинка, може и да си го отнесат..знае ли човек. А има и друго, ако имаме помагачи отвънка...в бутането и навалицата,кой ти гледа разум и интелект– ето нещо което прочетох в нета
Представете си че 30% от АМЕРИКАНЦКИТЕ семейства не могат да се стоплят.
**На нас ни свършва нефта.**,**90% от остатъка лежи в Срединя Изток,Това е борба за оцеляване.
**Знаете ли, вие сте живяли преди 100 години във пустинни палатки и сте воювали едни срещу други–след 100 години пак ще го правите–когато петрол повече няма д а има**,...**Ще имаме успех ..докато хаоса в средния Изток продължи....Иначе ще има едно безкрайно печатане на пари...
Корупция–корупцията е нашата закрила,корупцията ни позволява д а спим спокойно,КОРУПЦИЯТА Е ПРИЧИНАТА ПОРАДИ КОЯТО НИЕ ПЕЧЕЛИМ!!!–
това е едно от НЕЩАТА които причиняваме на Земята.И ако пак го погледнем визуално, ако по моята козина с е случваха такива неща –ами аз бих се постарала да с е освободя от паразитите,явно нямат разум и интелект иначе да с а спрели.
цитирай
34. universalnite1neo - Ре 33. mominasylza
20.03.2011 15:53
Тук съм съгласен с теб . Светът около нас има абсурден производствен манталитет . Ускорението на човешкото и индустриалното производство няма да реши проблемите на света. То поражда повечето от тях. Америка е консумирала повече изкопаеми горива и минерали през последните 60 години, отколкото цялото останало човечество през целия период на човешката история. Ако растежът е начин да се елиминират бедността, бездомността, глада и всички други човешки злини, защо Америка не е успяла да го направи, въпреки че е унищожила планетата в такива самоубийствени размери ? И какво щеше да представлява Земята, ако всяка страна се опитваше да прави същото ? Но точно това те са тласкани да правят. Манипулираните от Илюминати политици и икономисти дори са измислили невъзможното в отчаяния си опит да оправдаят това и да скрият реалното състояние на нещата.
цитирай
35. анонимен - Изобщо не се съмнявам в тези теории.
20.03.2011 15:56
И след като самите елементарни частици имат разум, както доказа Нахмансон, естествено е всичко около нас да е разумно.
цитирай
36. universalnite1neo - Ре 35. polligor7
20.03.2011 16:03
:) Честит нов профил !
Да, ние си разменихме и преди мисли в тази насока , на същото мнение - имат разум , остава да се развие и интуицията, за да може да се осъзнае масово това .
цитирай
37. miaa - Поздрави за статията, Нео Нула!
20.03.2011 16:10
Има над какво да се замислим, да се усъвършенстваме ,за да бъдем тези, които ще поемат отговорността, за нашето бъдеще, на Майката-Земя!
цитирай
38. universalnite1neo - Ре 37. miaa
20.03.2011 16:13
:) Привет , Миа !
Ако приемем , че Земята е едно от училищата за зрелия космически живот - има много направления , по които да се осмисля ... Надявам се процесът да е успешен ! :)
цитирай
39. анонимен - Браво
20.03.2011 17:03
Но по тия места не се интересуват от ново мирозрение,а от политически трупове и словоблудстват, защото е по удобно и безопасно от викането по площадите.
цитирай
40. universalnite1neo - Ре 39. анонимен
20.03.2011 17:46
:) Като цяло имаш право, анонимен , аз обаче запазвам олимпийското си спокойствие - както добре знаем за всеки влак има пътници !
цитирай
41. zaw12929 - Всичко тече, всичко се променя, а в ...
20.03.2011 18:29
Всичко тече, всичко се променя, а в живата природа-земя всичко се развива, дава нов зародиш, който се развива и от своя страна дава друго ново начало, като всеки зародиш придобива във все по голямо количество качеството, предмет на целта
Ако този свят прогресира, ако се изкачва по стълбите на напредъка, то е защото се опира на божия дар-таланта да се откриват нови и нови технически решения и природни закони, основава се на гения на учени, изобретатели, възпитани да дават най доброто от себе си на човечеството.
на Земята всяко нещо заема естественото си место-пушека се издига нагоре, камъка и водата падат към центъра на земята.
Три века преди новата ера Аристотел пита : „Щом всяко нещо се стреми да заеме естественото си място, тогава светът сигурно има цел и каква е тя?! Въпросите на учени към човечеството получават отговори пак от учени, макар и в някоя от следващите епохи
Откакто свят светува човекът се стреми, да докосне звездите, мечтае, да ги посети и покори на волята си и започва да го прави във фантазиите на писатели и смели умове, прозиращи бъдещето. В Евангелието на Йоан, един от учениците на Христос е написано,че пребиваването на човека на Земята е временно, докато се усъвършенства, а това означава, да постигне онова, което ще го направи Бог на вселената! Цивилизацията е разковничето за живота на човека. Съизмеримо на вечността на времето и пространството е човечеството, неделима част от земята. Жив организъм, който с всеки изминат ден умнее, което личи от все по сложната, все по пригодната цивилизация, негово творение.
Откакто свят светува бавно, но сигурно човечеството върви по начертания от природата път, за да постигне своя консенсус, за обединяване в общата цел-създаване космическа цивилизация.
ПОЗДРАВЯВАМ ВИ ЗА ИДЕЯТА, ЗА ПОСТИНГА...
цитирай
42. universalnite1neo - Ре 41. zaw12929
20.03.2011 20:21
:) Благодаря , дано е било навреме моето хрумване .
Съзнанието непрекъснато се възпроизвежда с разширяването на сътворението в безкрайността. На най-високото ниво, на най-висока честота се намира първоначалното съзнание, от което е произлязло всичко. То е общият сбор от всичко научено и преживяно от момента , когато Сътворението е станало съзнателно. То също еволюира непрекъснато, като наблюдава и усвоява в есенциален вид преживяванията на всички свои страни на по-ниските честоти. Източникът е Върховния Разум, от който е произлязло всичко.
цитирай
43. liliyanaandreeva - ТОВА СИ ГО МИСЛЯ МНОГО ОТДАВНА,НО ...
20.03.2011 23:21
...НЕ ПОСМЯХ ДА ГО СПОДЕЛЯ С НИКОГО ЗА ДА НЕ МЕ СМЕТНАТ ЗА ЛУДА!
БЛАГОДАРЯ ЗА СТАТИЯТА!
цитирай
44. universalnite1neo - Ре 43. liliyanaandreeva
20.03.2011 23:25
:) Моля , няма за какво . И малко повече смелост - нека не бързаме да се свием при наличие на виждане, което е несъвместимо с преобладаващите !
цитирай
45. liliyanaandreeva - Когато хората имат проблем помежду си изпращат посланник с мирен договор.
20.03.2011 23:38
Ако мирният договор се отхвърли,тога започва война!
Мога да се считам за посланник на добра воля на Земята сред хората,тъй като пропагандирам мирен план за човешко битие,с който се контролира броя на човешката популация и нейната консумация на природни ресурси.
Ако човечеството отхвърли моите календарни градове,то можеби мислещото същество Земя ще отреагира,но как...това е загадка и за мен!!!...
цитирай
46. liliyanaandreeva - Правя всичко,което мога...и да става каквото ще!
20.03.2011 23:41
СПЕШНА ОБЯВА

Оповестявам я тъдява:
Търся смели адвокати
( бедни или пък богати)…
Ще защитавате правата
и бъдещето на децата –
там – на Страсбург в съда
когато пукне пролетта…
Имам аз идея календарна
срещу диктатурата коварна –
за права и справедливост
срещу порок и похотливост…
Днес Херкулеса е юрист –
човечен,смел и напорист…
Ще ни отстоява той правата
живота, честта и свободата!
Който днес правдата желае –
нека се не куми и не мае!
Нека се запише тука,
че няма да сме вече “Орел и Рак и Щука”…
Да станем ний съвет
на човечен,благоденстващ свет!

e-mail : Liliyana_b_andreeva@abv.bg
mama_lili_y@abv.bg

Лиляна Благоева Андреева – род. 1.12. 1949 год. В гр. София

Планът за Нова Конституция може да прочетете на :

http://liliyanaandreeva.blogspot.com/2011/03/blog-post_8811.html


http://liliyanaandreeva.blog.bg/politika/2011/03/14/.707419

http://www.bis.bg/blog.php?idu=63175&page=3
цитирай
47. universalnite1neo - 45. liliyanaandreeva
20.03.2011 23:43
Не смея да изкажа някакво мнение , защото добре знам, че проекциите в бъдещето са разновариантни .... Надяваме се на най-доброто и сме подготвени за най-лошото !
цитирай
48. universalnite1neo - Ре 46. liliyanaandreeva
20.03.2011 23:51
:) Това е добре . Но знаете ли - като бивш студент по Право се самоубедих, че колкото и добра да е една законова система - няма ли го самосъзнанието , нищо не се получава .
цитирай
49. liliyanaandreeva - Дали Земята не е един много мощен и многофункционален пси - компютър!
20.03.2011 23:59
Това си е мислещо същество,което не изпитва болки!Ами ние - хората също мислим безболезнено!Само за физическото си оцеляване страдаме.
Мисля,че силициевата мантия на земната кола е кристален пиезо - пси - компютър???????????...
цитирай
50. liliyanaandreeva - Човешкият род като цяло прави най-лошото,надявайки се да му се случи ...
21.03.2011 00:05
...най-доброто!Не бяха ли унищожени индианците в двете Америки(което е най-лошото) с надеждата там да се намерят тонове злато и да се намери рая(което е най-хубавото).
А това за правото и кривдата на морала и самосъзнанието е съвсем вярно!
цитирай
51. universalnite1neo - Ре 49. liliyanaandreeva
21.03.2011 00:06
Възможно е да действа като компютър , защото анализирайки многото пожари, наводнения, земетръси и изригвания на вулкани, изследователите откриха нещо общо. Много често те са предшествани от изригване на негативни емоции на големи маси хора в определено място.
цитирай
52. universalnite1neo - Ре 50. liliyanaandreeva
21.03.2011 00:08
Не забравяйте, че тази планета не е модел за рационална мисъл и онова, което се счита за здрав разум тук, кара останалата част от вселената да настръхва.
цитирай
53. liliyanaandreeva - Най-малкото е,че ме успокоявате ... не съм се побъркала!
21.03.2011 00:13
Всъщност и да е живо същество, считам,че работи с много мощен компютър.
Пиша това в този късен час за да не забравя!
Всъщност Честита Първа Пролет!
А на земния "Кибир-процесор" му пиша молби и понякога ми дава ценни съвети!Но най-ценните (като екологичните градове се получават след 8 години!!!).Вие как си обяснявате това?Затова си мисля,че човечеството няма никакво време да проучва календарната екология и трябва да се подчини на логиката и!
цитирай
54. universalnite1neo - Ре 53. liliyanaandreeva
21.03.2011 00:17
В предишен постинг имах едно интересно и експериментирано проучване на взаимодействието Земя-човек : През 60-те години група учени провеждат уникална програма, в която операторите на биолокацията се обърнаха към Земята с молби и регистрираха дали ги изпълнява.
Обръщението се е строяло така : в началото човек е формирал в своето съзнание молба към Земята. От съзнанието тя преминава в подсъзнанието. Според все повече учени подсъзнанието на човека и планетата имат общ информационен език и закони на работа, т.е., подсъзнанието на човека е своеобразен вход в подсъзнанието на планетата, което прави диалога реален. За повечето това е фантастика, но както е известно, най-гениалните идеи в началото изглеждат безумни от гледна точка на мъдростта на деня.
цитирай
55. liliyanaandreeva - Ами нали психотронните симулатори на военните също ...
21.03.2011 00:36
...общуват с подсъзнанието на ниво психически емоции? Така общува и природния кибер-процесор - на ниво подсъзнание!Но преди е бил малко "инфантилен" и е изпълнявал даже мокри поръчки на шаманите.Но сега е "поумнял", т. е . той расте- като човека и се доразвива психически и емоционално и вече не желае да общува с лоши хора!
Все пак ако имате някаква представа за времето за контактуване.Имам чувството,че ме чува веднага,но отговора на поставения проблем идва след време,което е кратно на числото 8.
Неудобно ми е да Ви занимавам в този час! Утре ще чета всичко,което пишете!
Благодаря за отговорите.Лека нощ и спокоен сън!
цитирай
56. анонимен - osi4kata
21.03.2011 01:29
цялата Вселена е живо същество. Ние живеем в едно фрагментче от нея. Отвъд нашата вселена има други вселени. Минус безкрайност на степен плюс безкрайност. Или на математически език - Алеф, число по-голямо от безкрайността. Хората са незабележими и незначителни на фона на тази необятност. И контролирани, разбира се. :)))) Най-вероятно съществото, в чийто черен дроб живеем се е разболяло преди милиони наши години (2-3 негови дни) и са го третирали с експериментално лекарство. Ние сме страничен ефект. :)))
цитирай
57. анонимен - universalnite1neo - хубаво, но това са само празни приказки...
21.03.2011 02:06
Сори, но в това дето си написал няма грам точна наука. Няма твърдения, които да могат да се проверят опитно, или да се отхвърлят опитно. Когато се докара до там, тогава ще е нещо. Докато сега са някакви литературни шедьоври...
Геофизиката НЕ е хуманитарна наука, ако го мисли - много се заблуждаваш...

Иначе, да ти го кажа с думите на Волфганг Паули - Not even wrong. Теорията ти дори не е грешна, защото нищо не предсказва...

Колкото до тривиалните истини - човекът е отворена система. Т.е. той съществува само благодарение на околната среда...
Пък за да приписваш разум на Земята, първо трябва да го дефинираш...

Бе въобще преливане от пусто в празно... Едно умно изречение, точно и естественонаучно, стига пред цяла книга литературни драсканици с хуманитарна насоченост...
Това НЕ е литература...
цитирай
58. анонимен - liliyanaandreeva - те идеите не са безумни...
21.03.2011 02:13
...безумно е това, човек да има изказвания от рода на:

"През 60-те години група учени провеждат уникална програма"

за нещо дето идея си нямаш какво е било...
Абе теоретично, задачета се решава най-лесно за сферични коне във вакуум. Ма никой не ги е виждал теа сферични коне, па и във вакуум, да му се не види. :D

Айде пробвайте с реални коне, барем нещо излезне. :D
Па тогава пишете и говорете смело...

Имаше един немски филм - Крайъгълни камъни на науката. Къде е тука крайъгълния камък? Едно изречение е? 100 страници литературни писания не важат. Айде...
цитирай
59. анонимен - За финал
21.03.2011 02:17
Едните бълват простотии на политически теми, другите на (псевдо-) научни. :D
Всеки от всичко отбира, но като дойде нещо да направи - с две леви ръце и три леви крака...

КрасотЪ :D
цитирай
60. анонимен - както обикновено,
21.03.2011 02:27
темата изби на скандал! Ебати, тъпите копелета сте! Не знам защо общувате изобщо помежду си! Кьорави ли сте? Не виждате ли, че всичко което сме учили е една голяма лъжа?
цитирай
61. zaw12929 - http://vbox7.com/play:384a648a
21.03.2011 03:39
http://vbox7.com/play:384a648a
цитирай
62. liliyanaandreeva - Към анонимния:
21.03.2011 08:16
През 50-те години на миналия век група учуни са се събрали,но тайно под командването и контрола на военните,за да създадат Психотронен телепатичен симулатор за специални разузнавателни мисии или т.н. СРС!
Крайпътният камъкна науката е у военните и се пази като формулата на КОКА - КОЛА , а обикновенните хора и учени могат само да се досещат защото нямат нужната лабораторна техника и екипировка за да изследват и докажат научните си догадки и открития.Може да приличаме на монголчето,което изобретило колелото, но после разбрало, че в Улан Батор кацат и самолети.
Апропо - само допреди 40 години нямаше и радиация, ддте-то беше полезно, а маргаринът и кренвиршите бяха диетична храна!
цитирай
63. taidzi - Едните бълват простотии на поли...
21.03.2011 09:45
анонимен написа:
Едните бълват простотии на политически теми, другите на (псевдо-) научни. :D
Всеки от всичко отбира, но като дойде нещо да направи - с две леви ръце и три леви крака...

КрасотЪ :D

Време е за откровеност. Ние сега сме раса от роботи. Превърнати сме в раса от програмирани умове, които могат да бъдат убедени да вярват и да вършат почти всичко, докато лъжите и дезинформацията продължават капка по капка да ни бомбардират чрез нашите политически системи, медиите, религията, училищата, университетите и чрез проникване в нашето съзнание на други метафизични източници, които искат да превърнат тази планета в затвор за зомбита.
цитирай
64. liliyanaandreeva - Аз дори не вярвам в хипотезата за Големия взрив...
21.03.2011 10:01
...считам,че светът започва с "целувка"...като в "Спящата красавица"!
Не вярвам,че космонавти са ходили на Луната!Не вярвам,че на Марс някога е имало вода!Не вярвам в Космонавтиката и космическите Одисеи!Считам,че замърсяването на Космоса със сателити е геноцидно престъпление, а изхвърлянето на ценни метали,от които са направени сателитите и ракетите в околоземното пространство е направо КОЩУНСТВО!
цитирай
65. boris66 - boris66-universalnite1neo
21.03.2011 11:06
Земята е жив организъм и ни отговаря със същото с което и ние се отнасяме с нея...!Не трябва да я тровим и третираме с вредни вещества по силата назакона не прави това което не искащ да ти правът и на теб...!
цитирай
66. godlieb - GAZ - PETROL - GAZ . . .
21.03.2011 11:15
НАПЪЛНО ДОПУСТИМО - В НАЧАЛОТО НА ШЕСТДЕСЕТТЕ ГОДИНИ НА МИНАЛИЯТ ВЕК - УНГАРСКИ УЧЕНИ НАПРАВИХА СТАРИ КАМЪНАЦИ ДА РАЗКАЗВАТ СВОЯТА ИСТОРИЯ ПРЕД МИКРОФОН - ПОСЛЕ, ТОВА СЯКАШ СЕ ЗАБРАВИ. КАКТО СЕ ЗАБРАВИ И ВТОРАТА СВЕТОВНА ВОЙНА ...
цитирай
67. анонимен - liliyanaandreeva, верваме ти...
21.03.2011 12:09
..., нали ти им свети докато те работеха тайно-тайно. :D
Ще ти го кажа направо, ако щеш се обиждай:

Жените не стават за учени в областта на точните науки.

Природна даденост е. Прегледай носителите на нобелови награди в областта на точните науки - жени практически няма. Те силно се влияят от чуждото мнение за тях, непостоянни са, липсва им търпение. Не държат на напрежение - моментално го избиват на чувства и емоции.
Пример - по-горе си го даваш за себе си.

Да, правени са всякакви опити, но ти явно не отличаваш научен факт (крайъгълен камък, метафорично - това е резултат, едно изречение) от технология. Научните факти са известни на просветените, или ако не са им известни, те се досещат кой докъде е. Кока-колата нали я има, или са ти я забранили военните? :D

Технологията е друго. Това нещото което се пази в тайна. Това ти е технологията на производство на Кока-колата. :D

Повече няма да ти обяснявам, щото е загуба на време, а ти откровено го избиваш на чувства е емоции. И няма изгледи за промяна. Предсказвам ти го - това именно правят точните науки. :D Предсказват неща, които можеш да провериш.

Айде проверявай се. :D
цитирай
68. анонимен - Анонимния със скандалите
21.03.2011 12:14
А ти си умен щом можеш да псуваш като каруцар, брато. :D
При това си много як, ский се само. :D

Скандалите се точно това - политика, спорт (по-точно хазарт, това е спортът днес) и псевдо-наука. Но и да не забравяме спам и флуд - това се пише в 99% от българските блогове.

Но къф ни е проблма? Цъфнали сме и сме вързали, фсичко ни а шес, земен рай е просто...
Вместо теа драскачи умни да одат да покопат картофе, оти ский колко са евтини, качествени и как ги има.
цитирай
69. анонимен - taidzi, убуу си признавате,...
21.03.2011 12:19
...радвам се за вас. :D
Аз това ви и пиша, но кой да чете. То по руската поговорка:

Чукчата не е читател, чукчата е писател.

Тука се все "грамотни" хора, които на ден пишат повече отколкото са прочели през живота си. И жълтата преса, фантистиката и булевардната литература не се броят. Щото това не е четене, а "кацнал бръмбър на трънка и започнал да дрънка".
цитирай
70. анонимен - liliyanaandreeva, моля те...
21.03.2011 12:29
..."намери си някакво по-смислено занимание за свободното време. Което да придава някакъв обективен смисъл на и без това празният ти живот..."
(няма да кажа от коя детска книжка е този цитат, тука сте все литератори, чели сте ги, сещайте се :D)

А иначе, честно - намери си област, в която нещо ма наистина можеш и разбираш и помагай там на тези които не могат и не разбират. Така би било правилно в едно нормално общество.

Щото тука губиш и своето време, и чуждото време, а резултатът е нула. Харчите тока да работят сървърите, дето хостват тия простотии. И самите сървъри вместо да идат да държат някаква научна и полезна информация са похабени от тая нещастна простотия...

Е за тва ви пиша тука, мислете, мислете...

Един ученик на Ърнест Ръдърфорд се опитвал да се представи за много усърден пред него. Всеки път когат Ръдърфорд го наближавал да провери как вървят нещата и го питал какво прави, той отговарял - Работя, работя. Един ден Ръдърфорд не издържал и изкрещял - А кога мислиш?

А кога мислите? Стига писахте едно и също - мислете. Характерна черта на науката е, че има развитие. Все нови и нови неща се откриват, хората се усъвършенстват всеки ден.

А вие тука? Това си баба знае, това си баба бае - едни и същи простотии...
Аре чао. :D
цитирай
71. анонимен - boris66 и godlieb вие...
21.03.2011 12:32
...сте некви унили спамери.
Казаното за liliyanaandreeva с особена сила важи и за вас тролове гладни.
Тя поне се опитва да е нещо като искрена, докато вие сте тъпи спам ботове заспали... :D
цитирай
72. universalnite1neo - Отговор на всички коментирали :
21.03.2011 13:09
Колективният ум на "официалната" наука е убеден, че физическият свят е единствен съществуващ. Те са осмивали всеки ( дори и колегите си ), който е поставял под съмнение това твърдение, а Илюминати са се погрижили за тази яростна атака срещу истинските учени. При това състояние на погрешно разбиране една наука явно би насочила своите изследвания към света на 5-те сетива. Нейните "постижения" през около последните 200 години се заключават в разкриването на част от потенциала за експлоатация на материалната природа. От гледна точка на това физическо ниво тя е постигала някои забележителни "подвизи". Тя се приземи на Луната (доста след като тайните учени са го направили обаче), разработи безброй кухненски и всякакви други уреди и намери начин за лекуване на симптомите и по-рядко на причините за някои заболявания. Но пренебрегвайки и отхвърляйки съществуването на други нефизически нива при хората и планетата, тя си е създала много ограничен и изкривен възглед за Сътворението. Тъжното е, че същото е станало с милиарди хора. Далеч от придвижване напред на разбирането, тя го е задържала, подкопавайки усилията на по-просветените учени и на хората, работещи с ясновидски източници, които оспорват възгледа за живота "това-е-всичко".
цитирай
73. liliyanaandreeva - Анононимните и феновете им да не изсипват пепелниците си във ...
21.03.2011 13:31
...вкусната супа на чуждите блогове!С автора на постинга не сме на едно и също мнение по всички въпроси,но не се плюем и не се отричаме взаимно!
Навремето най-маститият професор на САЩ беше казал на Макс Планк: "Всичко в теоретичната физика вече е открито и Вие напразно си губите времето".И само след няколко години се появи квантовата механика!
А великият Морз е заявил,че изобретяването на радиоапарат е навъзможно защото антената му трябвало да бъде голяма колкото земното кълбо!!!???...
Така,че оставете ни на мира!Право да ме изхвърли има само авторът!
цитирай
74. анонимен - universalnite1neo разбрах че...
21.03.2011 14:43
...и ти си бил спамер бе човек. :D
Освен universalnite000 и universalnite1neo колко още акаунта имаш? :D

Същата тема от другия ти акаунт:
http://universalnite000.blog.bg/drugi/2010/02/12/tema-za-razmisyl-zemiata-e-razumno-syshtestvo.491907

Ако си признаеш и дадеш _РАЗУМНО_ обяснение на цялата тая маскара, значи си честен човек. Иначе разговаряй си сам, НЕ съм психиатър човече, не мога да ти помогна. :D
цитирай
75. анонимен - liliyanaandreeva пак поговорката...
21.03.2011 14:55
... на руснаците:

Чукчата не е читател, чукчата е писател.

Четеш ли въобще какво пиша? За какви разногласия говорим? Вие дори не грешите (You are not even wrong), защо не казвате нищо което да може да се провери опитно - вярно ли е или не е.
Разтягате някакви литературни локуми, които няма как да се проверят човече... Докарайте го до нещо подлежащо на проверка. Чак тогава може да има мнения - вярно ли е, не е ли вярно.

Сега, в момента, тука, сте в положение да развивате теория на цветовете през погледа на слепец. Първо вземете дефинирайте и определете понятията - що е то жив организъм, що е то разум? После ги приписвайте на нещо...

В едно изречение, писанията ви гласят:
Лалалоните са бембени. :D
Нито определяте какво е това лалалони и как се мери, нито къв е тоя признак бембени и как той се мери...

Военните виждали лалалони и те били бембени. Това дори не е грешно, защото не нищо, то не може да се провери, скиаш ли? :D
цитирай
76. анонимен - За какво ли си губя времето...
21.03.2011 15:00
... с баламурници като вас?
Огледайте се, не сте сами - като вас море в интернет. Море от чукчи писатели. :D
А бяха времена, когато за да влезеш в интернет се искаше някакъв интелект и разум... :D Ей, какви времена бяха... :D
Компютрите бяха скъпи и сложни - недостъпни за... е знаете се спамчоци... :D
цитирай
77. liliyanaandreeva - Океанът от Кучки да остави морето от Чукчи на мира!...
21.03.2011 16:33
Затова сме най-бедниа народ на Европа,ходещ в ориенталски клозет - както физиологично,така и духовно!И "нямаме връзка с главния мозък" на Земята - процесор на природните явления!
цитирай
78. анонимен - liliyanaandreeva само толкова...
21.03.2011 17:00
... ли можа да из*****? Яж повече за да е по-голямо...
Ти какво си помисли? Да ти е по-голям процесора. И много е важно къде си снасяш..., нали там ти е процесора. :D

Това, че на модерните им отива в реката да не те притеснява, те рибките свикват и на процесори. Е малко поизмират, но кво толкова?
цитирай
79. liliyanaandreeva - Анонимните хейтъри да напуснат виртуалното пространство!
21.03.2011 19:07

Една секунда внимание,
една капка човечност –
лек за душевно страдание
с доброта и сърдечност!...
цитирай
80. kelchev - И какво стана?
22.03.2011 07:16
Типично по български се получи кавгата на края(ако приемем,че това е края). Тематиката на постинга наистина е много интересна и необятна,за което поздравявам автора. Има голяма логика и разумни изказвания.Моето мнение е,че Земята наистина притежава един мега интелект,който наблюдава определя и контролира абсолютно всичко ставащо на нея и в голяма или малка степен извън нея.Това мое мнение няма да го подкрепям с цитати и анализи на проучвания,опити,изследвания,военни доклади и т.н. Много просто, АЗ ГО УСЕЩАМ..... или казано по-друг начин АЗ Я ЧУВСТВАМ КАТО ЖИВА. Можеби много хора няма да ме разберат,други ще ми се изсмеят,а пък трети ще ме помислят за "хахо", НО СЪМ СИГУРЕН ЧЕ ИМА И ТАКИВА,КОИТО РАЗБИРАТ КАКВО ИМАМ ПРЕДВИД. Нормално е (на фона на тази тема) да има противоречия и различно мислене. Защо,вместо да се карате и обиждате.... не спорите разумно? Защо не се отнасяте възпитано към виждането и мнението (независимо дали е грешно,смешно или абсурдно) на всеки индивид еднакво(въпросите са ми към определени коментатори по горе)? Нима искате всички да мислят като Вас,и смятате че вашите предположения и изводи са правилните,вместо да си зададете въпроса "АМИ,АКО НЕ СА"? А можеби желаете всички хора да мислят еднакво,КАТО ЕДНО ЦЯЛО??? Ето го господа ГОЛЕМИЯТ ВЪПРОС,на който трябва да помислите доста преди да си отговорите. И,ако разсъждавате логично и разумно и най вече дълбоко, въпросният ВЪПРОС ще Ви възнагради с ОТГОВОРА относно неяснотите и песимизмът,които имате по темата. И пак ВИ питам: ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ВСИЧКИ ХОРА ДА МИСЛЯТ ЕДНАКВО? АКО Е ВЪЗМОЖНО КАКВО БИ СТАНАЛО СПОРЕД ВАС? АМИ,АКО ТОВА Е ВЪПРОС НА ВРЕМЕ И ВСЕ НЯКОГА СЕ ПОЛУЧИ? ЗАЩО НЕ ПОФАНТАЗИРАТЕ,КАКВО СЛЕДВА ОТТАМ НАСЕТНЕ? ДАЛИ ОПРЕДЕЛЕНИЕТО ЗА ЧОВЕК ЩЕ Е СЪЩОТО? ДАЛИ ИЗОБЩО ВСИЧКО ЩЕ Е СЪЩОТО? ДАЛИ ОТУК НАТАТЪК НЕ СЛЕДВАТ ХИЛЯДИ ВЪПРОСИ? ДОРИ И ДА СА МИЛИОНИ ТЕ ВСИЧКИ ИМАТ ОТГОВОРИ.А МОЖЕБИ ОТГОВОРА Е САМО ЕДИН,КОЙТО ПЪРВО ВСЕКИ ТРЯБВА ДА ОТКРИЕ САМ ЗА СЕБЕСИ,ПРЕДИ ЗАЕДНО ДА СИ ОТГОВОРИМ НА ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ "Песимистът вижда трудности във всяка възможност; оптимистът вижда възможности във всяка трудност.“ — У. Чърчил
цитирай
81. liliyanaandreeva - Понеже се завърна нормалния тон...
22.03.2011 08:31
Считам,че сателитите и наземните антени пречат на Земята да регулира правилно природните процеси.Те са като въшки по главата и бълхи в бельото.Дори една да е бълхата - пречи и тормози!
Считам също,че при правилно разположение на електрическите мрежи,ще се намалят природните катаклизми и климата на Земята ще стане райски,а хора и животни няма да боледуват и ще изживяват живота си безболезнено!Хората ще станат по-умни и по-уравновесени.Сега върви обратен процес,тъй като електро мрежите са хаотични и пречет,предизвиквайки стрес в организмите!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: universalnite1neo
Категория: Хоби
Прочетен: 1931660
Постинги: 148
Коментари: 2421
Гласове: 10700
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930